Azja Trip 2017

Przyszedł czas na kolejną przygodę! Przed nami Azja Trip 2017. Jak można było się spodziewać, długo nie usiedziałem w Polsce. Dwa miesiące zimy w zupełności mi wystarczyły, żeby zatęsknić za tropikalnym klimatem. Ruszamy więc do południowo – wschodniej cześci Azji, na słynny szlak backpackerski od Wietnamu aż po Singapur. My zrobimy go jednak w nieco innej formie.




Wyprawę podzieliłem na dwa etapy. Pierwszy, to miesięczna podróż solo przez Tajlandję. Nigdy wcześniej nie podróżowałem samotnie i bardzo się cieszę, że będę miał okazję w końcu się przekonać, jak to jest. Plan mam bardzo ogólny, bez żadnych rezerwacji, więc z łatwością będę mógł go zmieniać i  przestawiać, w zależności od okoliczności. Jedynie pierwsze kilka dni spędzę w Bangkoku, gdzie mam już ogarnięty nocleg na , a później zobaczymy, gdzie mnie poniesie. Generalnie będę się kierował na południe, na rajskie wyspy Tajlandii.
Drugi etap pokonamy razem z Dorotą, która odbywa swoją samotną podróż dookoła świata. Polecam śledzić jej . Spotkamy się w Kuala Lumpur i stamtąd ruszymy w stronę Singapuru. Następnie, samolotem dostaniemy się do Ho Chi Minh w Wietnamie i skuterem przejedziemy cały kraj aż do Hanoi. Na tym etapie również nie mamy ściśle określonego planu. Jedziemy na żywioł i szukamy przygód, a z Dorotą na pewno nie musze się o to martwić. 😀
Ważną informacją jest to, że nie mamy biletu powrotnego do Polski, więc nie jesteśmy ograniczeni czasowo. Możemy więc podróżować ile chcemy i dokąd chcemy. To się nazywa WOLNOŚĆ. 😀
Tak więc już w czwartek 2 marca zaczynamy przygodę. Bilet z Krakowa do Bangkoku zabukowałem przez w całkiem przyzwoitej cenie 898 zł. Nie jest to może jakaś nadzywczajna promocja, ale połączenie jest szybkie, 13.5h (tylko 1h na przesiadkę w Kopenhadze) i na pokładzie Dreamlinera. Nie moge więc narzekać. Jeszcze 2 dni i ruszamy. Stay tuned!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bałkany 2024

Malediwy

Dubaj, ZEA

Wodospady Iguazu, Brazylia - Argentyna

Nepal